کد خبر : 109859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403- 53: 22

قاضی زاده هاشمی در رشت:

انتخاب جلیلی رأی به سبک زندگی و اندیشه الهی و جهادی است

انتخاب جلیلی رأی به سبک زندگی و اندیشه الهی و جهادی است

امیر حسین قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایران یک جهان فرصت برای جهش دارد و نیازی به نسخه پیچی دیگران نداریم، گفت: انتخاب جلیلی رأی به سبک زندگی و تفکر و اندیشه الهی و جهادی است.

به گزارش گیلانستان، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر چهارشنبه در همایش انتخاباتی سعید جلیلی در گیلان اظهار کرد: شهید رئیسی چراغ و جریان تحول و توسعه کشور را روشن کرد.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه گیلانی‌ها نماد غیرت دینی و ملی هستند، افزود: گیلان دیار علویان با تشکیل نخستین حکومت شیعی به عنوان پناهگاه اهل بیت و فرزندان اهل بیت از دیرباز مورد توجه همان بوده است.

 

وی سعید جلیلی با بیان اینکه گیلان خاستگاه شیعه مکتب جعفری در کشور است، گفت: شهید میرزا کوچک خان جنگلی فرزند گیلان نماد غیرت ملی است که از یک طرف با استعمار انگلیس جنگید و از طرف دیگر با روس‌های تزاری مقابله کرد

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه میرزا کوچک خان شهید استقلال کشور شد، اضافه کرد: ایران اسلامی میرزاهای زیادی را پرورش داده و تقدیم این مرز و بوم کرده است.

 

وی با اشاره به چگونگی شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: تکیه گاه الهی و مردم دو پشتوانه اصلی امام خمینی (ره) در شکل دهی انقلاب اسلامی بوده است.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه ایران اسلامی در قله جهان ایستاده است، گفت: اثرگذاری ایران اسلامی را می‌توان در موضوعات مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا جست و جو کرد.

 

وی با اشاره به دشمنی‌های کینه توزانه آمریکا علیه ایران اسلامی بیان کرد: آمریکا بیش از چهل سال است که می‌گوید فلان و بهمان می‌کنیم اما تاکنون هیچ غلطی نتوانسته است بکند.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه قدرت آمریکا تنزل یافته است، افزود: آمریکا زمانی جزو ابرقدرت‌های بلامنازع جهان بود اما اکنون روز به روز به زوال قدرت رسید نگه است.

 

ملت چهل و اندی سال پای آرمان‌های ایران اسلامی ایستاده است

 

وی با بیان اینکه تحریم آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون علیه ایران بیشتر شده است، گفت: در دولت سیزدهم تحریم و فشارهای آمریکا علیه کشور بیشتر شد اما این تحریم‌ها نتوانست جلوی رشد اقتصادی ایران را بگیرد.

 

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید رئیسی فضای همدلی و انسجام را در منطقه برقرار کرد، اضافه کرد: پیمان تجاری و اقتصادی ایران با اوراسیا با اعتبار ۸۰۰ میلیارد دلاری بسته شده است که قدرت ارتباط گیری و چانه زنی ایران اسلامی در منطقه و جهان را نشان می‌دهد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم ایران توان فتح قله‌های بزرگ را دارند، افزود: ایران با داشتن مدیرانی شجاع و جهادی و اعتماد به افراد الهی و ولایی نی تواند به قله‌های رفیع برسد.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ظرفیت‌های ایران در ابعاد مختلف بیان کرد: ایران یک جهان فرصت برای جهش دارد و نیازی به نسخه پیچی دیگران نداریم.

 

به گفته وی، انتخاب سعید جلیلی رأی به سبک زندگی، به تفکر و اندیشه الهی و جهادی است که باور به توانایی‌های داخلی دارد.

 

قاضی زاده هاشمی با اشاره به شکست‌های ایران از ناحیه تفکر غرب گرایانه برخی افراد افزود: از تفکر غرب گرایی و سست عنصر با باورهای ضعیف به اندازه کافی ضربه خورده‌ایم و نباید اجازه دهیم که تاریخ تلخ تکرار شود.

 

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح نیازمند یک جهاد و نهضت عمومی تبیین و دعوت مردم است، گفت: مردم با افرادی که به دشمن لبخند می‌زند مرزبندی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار