کد خبر : 109501
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 تیر 1403- 26: 19

رضویان در همایش وفاق و همدلی:

برای کاهش فقر، کمک به نوسازی ایران و حفظ کرامت انسانی از قالیباف حمایت می‌کنیم

برای کاهش فقر، کمک به نوسازی ایران و حفظ کرامت انسانی از قالیباف حمایت می‌کنیم

.

به گزارش گیلانستان، سید حسین رضویان در همایش انتخاباتی وفاق و همدلی برای خدمت و پیشرفت دکتر قالیباف در رشت با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد : هرگاه نام مولا علی علیه السلام در نظرم نقش می‌بندد ، نمیتوانم از تعاریف جرج جرداق نویسنده کتاب امام علی (ع) صدای عدالت انسانی چشم بپوشم که گفت : ای روزگار کاش می‌توانستی همه قدرتها و همه استعدادهایت را در خلق یک انسان بزرگ جمع کنی و به جهان ما یک علی (ع) دیگر هدیه کنی.

 

رئیس ستاد مرکزی دکتر قالیباف در شهر رشت با اشاره به شخصیت شهید خدمت آیت الله رئیسی افزود : یاد و خاطره رئیس جمهور فقید ، شهید رئیسی با ساخت شخصیتِ حاکمِ خدمتگزار به آقای رئیس جمهور در قلبهای بسیاری از ایرانیان به شایستگی نقش بسته و ما به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره داشتند ، حماسه انتخابات مکمّل حماسه مردم در بدرقه شهیدان است ، قدم به مهمترین عرصه مشارکت سیاسی ملی گذاردیم.

 

سید حسین رضویان در ادامه گفت : مَنسِر اولسون در کتاب فراز و فرود ملتها به نقش کارایی و فراگیری نهادها در مقابل نهادهای استخراجی که به نفع گروه‌های خاص و متنفذ عمل می‌کنند ، می‌پردازد و آنرا عامل عدم پیشرفت می‌داند. امروز اگر به عنوان یک کارگزار در این انتخابات آمده‌ایم برای کمک به شکل‌گیری حکمرانی خوب است برای بهبود کیفیت زیستن ، برای کاهش فقر ،  برای حفظ کرامت انسانی برای  کمک به نوسازی ایران و  ترویج معارف توسعه است و در این راه از آقای دکتر قالیباف که از سوابق اجرایی مشخص و قابل دفاع برخوردار است ، حمایت می‌کنیم.

 

وی در انتها اذعان داشت : اولویت ما شکل گرفتن انتخابات پرشور و حضور گسترده هم میهنان در هشتم تیرماه است و امید داریم تا فردی دلسوز ، کوشا ، صادق و عملگرا به ریاست جمهوری انتخاب شود و در پایان از خداوند متعال برای ایران عزیز خیر و نیک روزی آرزومندم.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار