کد خبر : 109362
تاریخ انتشار : شنبه 2 تیر 1403- 04: 8

عضو شورای شهر رشت:

تجلی آیکون توسعه در ذهن قالیباف/ آینده جوانان کشور را تباه نکنیم

تجلی آیکون توسعه در ذهن قالیباف/ آینده جوانان کشور را تباه نکنیم

رئیس ستاد مرکزی انتخابی قالیباف در شهر رشت گفت: قدم گذاشتن به آینده بدون ساخت نردبان توسعه ، تباه کردن آتیه جوانان کشور است.

به گزارش گیلانستان، سید حسین رضویان در جلسه هماهنگی اعضای ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در رشت اظهار داشت : بیم مشارکت پایین در انتخابات پیش رو را نمی‌بایست کتمان کرد بلکه می‌بایست بدان اندیشید و از تحلیل آن درس آموخت. اگر بخشی از جامعه امروز میلی به مشارکت در اصلی‌ترین کنش ملی سیاسی را ندارد به واسطه این‌ است که درست به وظایف خویش عمل نکرده‌ایم.

 

رئیس ستاد مرکزی انتخابی قالیباف در شهر رشت اذعان داشت : اینکه ما در این همایش بزرگ سیاسی به کنشگری سطح بالاتر از تنها یک رای دهنده پرداخته‌ایم برای پایه گذاری آینده ای‌ست که می‌خواهیم برای میهن همراه با اصلاح امور و توسعه همراه باشد.

 

وی افزود : بدون تعارف و هیچ گونه سانسور ، قدم گذاشتن به آینده بدون ساخت نردبان توسعه ، تباه کردن آتیه جوانان کشور است.

امروز چیزی جز توسعه نمی‌بایست مطالبه و هدف ما باشد. هیچ چیزی جز جبران فاصله رفاه اجتماعی میان دهک‌های بالا و پایین و انطباق تکنولوژیک با دنیای مدرن نمیبایست هدف ما باشد. اینکه بیایم برای مردم داستانهایی تعریف کنیم که نتیجه آن حتی تامین نان و آب مردم هم نمی‌شود ، جز عقب انداختن کشور از رقبا و دل زدگی نسل‌های جوان چیزی به همراه نخواهد داشت.

 

رییس کمیسیون توسعه پایدار شورا گفت : امروز قدم گذاردن ما به آوردگاه انتخابات برای عمل به تعهدات ملی و صیانت از مبنای مردم سالاری و دموکراسی است. با این مقدمه کانديدایی که از سوابق اجرایی مشخص برخوردار است و آیکون توسعه در ذهن دارد را حمایت می‌کنیم و در این دوره انتخابات ریاست جمهوری از میان کاندیداهای موجود آقای قالیباف چنین تجلی دارد.

 

رضویان ادامه داد : هر انتخاباتی یک پروژه است و پروسه اصلی در حدود جغرافیای سیاسی محلی ، مسئله تعالی شهر و استان ماست ، و پرسش اینجاست که تکلیف گیلان و به ویژه رشت چه خواهد شد ؟ موج‌های گوناگون حمایت‌ از کاندیداها ، تاسیس ستادها ، انتصاب‌ها و صدور احکام انتخاباتی پس از برنده شدن هر کدام از نامزدها و پایان انتخابات چه عوایدی برای رشت و گیلان خواهد داشت ؟ در این مسئله تامل کنیم که تاکنون گیلان و رشت چه مقدار بهره‌مند از ارتباطات سیاسیون محلی با جریان قدرت در تهران بوده است ؟ اساسا عواید کنش گسترده سیاسی برای مردم چه بوده است ؟ در موضوعاتی چون استقرار زیر ساخت‌های توسعه ، سرمایه‌گذاری‌های کلان ، حمایت از صنعت و رفع معضل بیکاری برای گیلانی که با محوریت سیاسی رشت به منطقه آزاد دسترسی داشته ، از خطوط ریلی بهره‌مند است ، به دریا راه دارد ، با کشورهای همسایه شمالی هم مرز است و از ظرفیتهای بی‌نظیر کشاورزی و گردشگری برخوردار است چه بوده است ؟

 

رییس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر قالیباف در رشت افزود : روز گذشته با شهروندی گفتگو می‌کردم که از قضا ایشان طرفدار آقای قالیباف هم نبود و از دوستداران آقای پزشکیان به شمار میرفت و تاکید بر وجود مشکلات در زمینه های گوناگون اجتماعی و اقتصادی داشت و من در پاسخ گفتم که صحبتهای شما صحیح است و متاسفانه با این مسائل روبرو هستیم. متعجب شد و گفت ؛ تایید میکنید و گفتم بله من به اخلاق در سیاست معتقدم و حقیقت را نپوشانیده و انکار نمیکنم.

 

سید حسین رضویان در پایان گفت : این صحنه را می‌بینم که در میان هجوم دو تیغ یک قیچی تلاش بر استحاله جمهوریت و مردم سالاری است یا با براندازی و یا با تقلیل جمهوری اسلامی به حکومتی با مختصات جدید ، بنابراین خود را ملزم دیدم برای صیانت از نظام جمهوری که میراث امام و شهیدان است ، قدم به عرصه سیاست بگذارم. سیاستی که با تعهد به قانون اساسی از دو رکن مشروعیت مردمی و هدایت ولی فقیه نشات می گیرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار