کد خبر : 109792
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403- 32: 18

بیانیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای رشت:

تعابیر پزشکیان درخصوص حاج قاسم با هیچ استدلال و منطقی پذیرفته نیست/ آیا برادر و دوستان شهیدتان “موی دماغ” صدام بودند؟!

تعابیر پزشکیان درخصوص حاج قاسم با هیچ استدلال و منطقی پذیرفته نیست/ آیا برادر و دوستان شهیدتان “موی دماغ” صدام بودند؟!

.

به گزارش گیلانستان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و هیات عاشقان ولایت رشت در پی توهین مسعود پزشکیان در مناظره زنده تلویزیونی به شهید حاج قاسم سلیمانی طی بیانیه ای نوشت:

 

به نام خدا

جناب آقای دکتر پزشکیان

نامزد محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

دیشب در مناظره تلویزیونی شما در خصوص سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از تعبیری استفاده کردید که به‌هیچ‌روی و با هیچ استدلال و منطقی از شما پذیرفته نیست.

«شهید سلیمانی در غزه و سوریه “موی دماغ” آمریکا بود»

بینی و بین الله یک‌بار دیگر در خلوت به این جمله خود بیندیشید و خود قضاوت کنید. شما معلم نهج‌البلاغه هستید و در صحبت‌های خودتان مدام به فرازهای ارزشمند کلام مولی علی علیه‌السلام اشاره می‌کنید. آیا تفسیر نهج‌البلاغه در خصوص شهیدی در قواره حاج قاسم سلیمانی که در شهادتش نه تنها ایران بلکه دنیا به احترام ایستادند و عظمتش را، و اوج ایثارش را ستودند « موی دماغ» است؟!

در دنیا رسم است حتی در کشورهای غربی – که عده‌ای از دوستان ستاد شما هر عمل آنها را فضیلت و هر نکوهش آنها رذیله می‌دانند – که به قهرمانان ملی خود احترام بگذارند و کوچک‌ترین توهینی به آنها حتی با مجازات همراه است! بگذریم از اینکه حاج قاسم سلیمانی نه یک قهرمان ملی که یک قهرمان جهانی است و در شهادتش پرچم عزا و تمثال مبارکش حتی در کشور قاتل او هم به اهتزاز درمی‌آید.

 

جناب آقای دکتر پزشکیان

نامزد محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

 

آیا شهید گرانقدر یوسف پزشکیان، مهدی و حمید باکری موی دماغ صدام بودند؟ آیا شما چنین روایتی برای برادر و دوستان شهیدتان هم به کار می‌برید؟ آیا صدام آنقدر بزرگ بود که مردان مرد آذربایجانی در دوران دفاع مقدس موی دماغ او بودند؟

و الله که چنین نیست!

ما یک موی شهید یوسف پزشکیان برادر غیور و دلاور شما را افضل از کل حزب بعث عراق با همه دنباله‌هایش می‌دانیم! ما برای علی، حمید و مهدی باکری قدر و شأنی قائلیم که از تصور شما خارج است و شرمنده‌ایم که حالا باید برای متاع دنیایی ریاست جمهوری شاهد شنیدن تعبیری درباره قهرمان ملی ایران و محور مقاومت از زبان شما هستیم!

 

جناب آقای دکتر پزشکیان

نامزد محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

 

اگر پست ریاست جمهوری برای شما اینقدر ارزشمند است که تمام ارزش‌های زندگی خود و مردم ایران اسلامی را زیر سؤال برده و مورد توهین قرار دهید باید نگاهی دوباره به نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین علی علیه اسلام بیندازید و به‌جای حفظ کلمات آن کمی به مفاهیم آن بیندیشید و به یاد بیاورید که مولا فرمودند:

دنياي شما نزد من از آب بيني بزغاله‌‏اي بی‌ارزش‌تر است.

 

جناب آقای دکتر پزشکیان

نامزد محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

 

تا دیر نشده اشتباه فاحش خود را بپذیرید و از ملت شریف ایران برای بیان این تعابیر عذرخواهی کنید و امیدوار باشید که شهدا از خطای بزرگ شما بگذرند و تفرقه‌افکنی‌های دشمن‌شاد کن این روزهای شما را ندیده بگیرند و باز هم سابقه رزمندگی گذشته شما را بپذیرند!

 

جمعی از خانواده شهدا استان گیلان – امت حزب‌الله( عاشقان ولایت) گلزار شهدا رشت

دوازدهم تیرماه هزار و چهارصد و سه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار