کد خبر : 109653
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403- 47: 17

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان گیلانیان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان گیلانیان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان از سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، سیدجلیل میرعظیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دهم تا پانزدهم تیرماه جاری میهمان کودکان و نوجوانان و خانواده‌های گیلانی است.

 

وی افزایش نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را از اهداف حضور تماشاخانه سایر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان دانست و افزود: ارائه خدمات‌ فرهنگی و نهادینه‌ کردن فرهنگ پاسداشت محیط‌زیست در ۱۷ منطقه ساحلی و گردشگرپذیر شهرستان‌های رودسر، لنگرود، کیاشهر، انزلی، رضوانشهر، تالش و رشت از دیگر اهداف سفر این تماشاخانه به استان است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه سفر تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با همراهی و مشارکت اداره‌ کل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان انجام‌ می‌شود ادامه داد: هنرمندان کانونی نمایش «زندگی در اعماق‌ اقیانوس‌» که به اهمیت حفظ و صیانت از محیط‌ زیست، به‌ ویژه در رودخانه، دریا و اقیانوس‌ها می‌پردازد را روی صحنه‌ خواهند برد.

 

وی با تشریح سایر برنامه های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری اظهار کرد: فعالیت‌ های متنوع و هدفمند قصه‌گویی، معرفی خلاقانه کتاب، شعرخوانی، اجرای سرود و مسابقه حضوری از دیگر فعالیت‌هایی است که به‌ همت مربیان و اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برای مخاطبان اجرا می‌شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های آینده‌سازان ایران اسلامی در قالب کانون‌یار و خبرنگاران نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در دستور کار قرار دارد و کودکان و نوجوان برگزیده این مجموعه ضمن همراهی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌ هنری، به انعکاس خبرهای این سفر در مدارس و مراکز فرهنگی هنری می‌پردازند.

 

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردیبهشت و تیر سال ۱۴۰۲ نیز میهمانی‌ گیلانان بود و با استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها روبرو شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار