کد خبر : 109763
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403- 06: 9

رئیس ستاد نخبگان جلیلی در گیلان:

“جلیلی هراسی” از پروژه‌های انتخاباتی جریان مقابل است/ جلیلی راه حل‌های مناسبی برای مشکلات کشور دارد

“جلیلی هراسی” از پروژه‌های انتخاباتی جریان مقابل است/ جلیلی راه حل‌های مناسبی برای مشکلات کشور دارد

رئیس ستاد نخبگان سعید جلیلی در استان گیلان گفت: دکتر جلیلی همواره در تمامی حوزه‌ها به نظر اساتید و مردم توجه داشته و به مشکلات کشور آگاه بوده و راه‌حل‌های مناسبی دارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، سردار نظرعلی علیزاده در نشستی خبری با جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: این وحدت شکل گرفته میان جریان انقلاب در چند سال اخیر بی‌سابقه است. بعد از راهیابی آقای جلیلی به دور دوم انتخابات تمامی مسئولین ستادهای آقایان قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی و حتی پورمحمدی در استان گیلان کنار هم جمع شده تا برای دکتر جلیلی فعالیت کنند.

 

وی به وجود مشکلات مختلف در گیلان اشاره کرد و گفت: در دولت شهید رئیسی خدمات بسیار زیادی در کشور و استانهای مختلف انجام شد ولی آن مدیریت انقلابی که انتظار داشتیم استان گیلان به خود ببیند، شکل نگرفت و امیدواریم در دولت آینده دکتر جلیلی این امر محقق شود.

 

رئیس ستاد نخبگان دکتر سعید جلیلی در استان گیلان اشاره به باز بودن درب ستادهای سعید جلیلی در گیلان برای همه مردم و نیروهای انقلاب بیان کرد: جریاناتی در راستای جلیلی هراسی سعی دارند ستادهای این کاندیدای جریان انقلاب را فضایی بسته معرفی کنند در حالی اینطور نبوده و درب ستادهای سعید جلیلی بر روی آحاد مختلف مردم و نیروهای انقلابی و جوان باز است.

 

سردار علیزاده جلیلی هراسی را یکی از پروژه‌های جریان مقابل جریان انقلاب عنوان کرد و افزود: سعید جلیلی همواره در تمامی حوزه‌ها به نظر اساتید و مردم توجه داشته و با حضور در بین مردم در طی چند سال گذشته به مشکلات کشور آگاه بوده و راه‌حل‌های مناسبی دارد.

 

وی با بیان اینکه بلندگوی دولت سیزدهم در اطلاع رسانی خاموش بود، گفت: دولت آیت الله شهید رئیسی در تقویت زیرساخت‌ها اقدامات ارزشمندی انجام داده که نتایج آن در دراز مدت برای مردم قابل لمس است.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار