کد خبر : 109844
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403- 09: 19

حریق ساختمان چند طبقه رشت در پی آتش زدن ضایعات

حریق ساختمان چند طبقه رشت در پی آتش زدن ضایعات

آتش زدن ضایعات، آپارتمان چندین طبقه را در رشت به آتش کشید.

به گزارش گیلانستان، آتش زدن ضایعات، آپارتمان چندین طبقه را در رشت صبح امروز به آتش کشید.

شهرام مؤمنی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح جزئیات بیشتر حریقی که در دیانتی رشت رخداد، اظهار کرد: آتش زدن ضایعات توسط فرد یا افرادی در کنار دیوار ایزوگام شده آپارتمان چندین طبقه موجبات سرایت آتش به ایزوگام، سپس به پشت بام و نهایتاً آسیب شدید به یکباب آپارتمان مسکونی شد.

وی با اشاره به حضور سریع آتش‌نشانان در محل حادثه، افزود: سریعاً هشت خودروی آتش‌نشانی به همراه ۲۷ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه باتوجه‌به گرم‌تر شدن هوا؛ آتش‌زدن علفزار و ضایعات به‌شدت افزایش‌یافته، گفت: تنها در خردادماه امسال شاهد ۱۰۰ مورد عملیات مهار آتش‌سوزی علفزار و ضایعات بودیم که نسبت به مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

مؤمنی با تأکید بر اینکه دیوار ایزوگام از مشتقات نفتی و بسیار قابل‌اشتعال است، افزود: به شهروندان توصیه می‌کنم هرگز در محیط‌های بسته، محوطه خانه‌ها، جنب دیوارهای ایزوگام، هم‌جوار با خانه‌های ویلایی دارای پشت‌بام‌های چوبی و شیروانی پرسیانا(پلاستیک) ضایعات و علفزار را آتش نزنند و حتماً برای پاک‌سازی محوطه از روش‌های متعارف و درست بهره بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار