کد خبر : 109725
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403- 16: 9

خیانت بزرگ اصلاح‌طلبان به صنعت چای و چایکاران گیلانی؟!

خیانت بزرگ اصلاح‌طلبان به صنعت چای و چایکاران گیلانی؟!

.

به گزارش گیلانستان به نقل از رودسری‌ها، در اولین دوره دولت اصلاحات، اصلاحاتی‌ها با تعطیلی کارخانجات چایسازی، برداشت برگ سبز چای و خریدتضمینی برگ سبز چای را ممنوع کردند و دستور ابطال سازمان چای صادر ودر نهایت این سازمان منحل شد

 

خیانت دیگر اصلاح طلبان این بود که به بهانه اصلاحات باغات چای، چایکاران به ازای دریافت ۷۰۰ هزار تومان بابت هر هکتار از ورود به باغ چای شان ممنوع الورود می‌شدند! این سیاست نابخردانه در طول هشت سال دولت اصلاحات ادامه یافت و بسیاری از باغات چای شمال کشور غیرقابل بهره برداری رها شد!

 

خیانت دیگر این گروه، همزمان با منحل شدن سازمان چای کشور، فروش کارخانجات دولتی چایسازی وماشین آلات و اموال سازمان چای به هم حزبی‌های خود بود! (همانند بلای رشت الکتریک)

اما اغلب مردم شهرستانهای چایخیز شمال خصوصا رودسر و املش که زندگی و درآمدشان با باغات چای عجین شده بود، بیکار شدند و چون شغلی در منطقه برایشان وجود نداشت به استان های صنعتی کشور کوچ کردند. شاهد این ماجرا را می‌توان کاهش جمعیت ۱۲ هزارنفری املش در یک بازه زمانی ۲۰ ساله بیان کرد

 

#به_عقب_برنمی_گردیم تا دوباره #سرطان_اصلاحات به همراه فرزندش اعتدال، نسل آینده این مرز و بوم را با تصمیمات غلط نابود نسازد!

 

لطفا فریب وعده‌های خوش آب و رنگ توخالی این جماعت را نخورید و برای آینده خود و نسل‌های بعد تصمیم درست بگیرید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار