کد خبر : 109841
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403- 08: 19

راه اندازی ۶ ایستگاه ساماندهی پسماند خشک در مرکز گیلان

راه اندازی ۶ ایستگاه ساماندهی پسماند خشک در مرکز گیلان

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت از راه‌اندازی ۶ ایستگاه ثابت برای جمع‌آوری پسماند خشک در این شهر خبر داد.

به گزارش گیلانستان، علی مقصودی، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت امروز در جمع خبرنگاران در رشت اظهار کرد: ۶ ایستگاه ثابت برای جمع آوری پسماند خشک در ایستگاه‌های محله‌های رشتیان، میدان توحید، استقامت یک، منظریه، مسکن مهر و بوستان میخک فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به روش‌های تفکیک زباله از مبدأ در رشت گفت: زباله‌ها با ۱۵ دستگاه خودروی نیمه سنگین و وانت نیسان از شنبه تا پنجشنبه هر هفته با حضور در محلات مختلف این شهر انجام می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به تقسیم‌بندی شهر رشت به ۹۰ منطقه برای جمع‌آوری زباله‌های خشک تصریح کرد: سال گذشته ۲ هزار کارتن پلاست برای جمع‌آوری پسماند خشک در ادارات توزیع شد و امسال هم توزیع این کارتن پلاست‌ها ادامه دارد.

مقصودی با بیان اینکه آموزش تفکیک زباله از مبدا از دیگر برنامه‌های این سازمان است، افزود: آموزش این مهم پارسال در حدود ۱۵۰ مدرسه ابتدایی رشت انجام شد و امسال هم ادامه دارد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به موضوع تفکیک زباله از مبدأ در مرکز گیلان، بیان کرد: تفکیک زباله از مبدأ به فرهنگ‌سازی نیاز دارد و مردم هم باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار