کد خبر : 109354
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403- 59: 12

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت:

قالیباف جزو ۱۰ شهردار برتر دنیا بود/ مشکل اقتصادی کشور قابل حل است ولی یک مدیر اجرایی قوی باید در راس کار باشد

قالیباف جزو ۱۰ شهردار برتر دنیا بود/ مشکل اقتصادی کشور قابل حل است ولی یک مدیر اجرایی قوی باید در راس کار باشد

رئیس ستاد مردمی قالیباف در شهرستان رشت گفت: به عنوان کارشناس و استاد اقتصاد دانشگاه به جرات می گویم مشکل اقتصادی کشور قابل حل است ولی مدیر اجرایی قوی می‌خواهد که در راس کار باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، سید شمس شفیعی در همایش انتخاباتی ستاد مردمی محمدباقر قالیباف که در خیابان معلم رشت برگزار شد، اظهار کرد: علت اینکه همه ما یکصدا از دکتر قالیباف حمایت می‌کنیم این است که ایشان اشراف کاملی در همه ابعاد اجرایی و قانونگذاری به کشور دارند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: مثلا اگر یک روز به قالیباف بگوییم شهر رشت مشکل حمل و نقل، ترافیک، پسماند و …‌‌ دارد، از آنجائیکه ایشان ۱۲ سال شهردار پایتخت بودند، این مشکلات برایشان نا آشنا نیست و بلافاصله می توانند تشخیص دهند که چگونه باید کمک صورت گيرد.

 

شفیعی با بیان اینکه در این برهه از زمان نیاز به فردی داریم که از نظر اجرایی عملکردی مناسب داشته باشد، گفت: آقای قالیباف در سطح بین الملل جزء ۱۰ شهردار برتر دنیا بوده و تحولات زیادی برای تهران ایجاد کردند.

 

رئیس ستاد مردمی قالیباف در شهرستان رشت افزود: رشته دانشگاهی بنده اقتصاد است؛ از این رو همه برنامه های اقتصادی کاندیداها را با دقت بررسی کردم و تنها کسی را که دارای برنامه اقتصادی منسجم و کاربردی می باشد، دکتر قالیباف است.

 

شفیعی با بیان اینکه فشار اقتصادی زیادی به طبقات ضعیف جامعه همواره وارد می‌شود گفت: به عنوان کارشناس و استاد اقتصاد دانشگاه به جرات می گویم مشکل اقتصادی کشور قابل حل است ولی یک مدیر اجرایی قوی باید در راس کار باشد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار