کد خبر : 109587
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403- 54: 19

فرماندار لنگرود:

لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است

لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در این شهرستان فراهم شده است، گفت: لنگرود با ۱۵۸ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات آماده است.

به گزارش گیلانستان، محمد رضا جلالی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۵۸ شعبه اخذ رأی با ۱۰۹ هزار واجد شرایط شرکت در انتخابات وجود دارد.

 

وی افزود: ۹۱ صندوق را برای بخش مرکزی ۳۱ صندوق برای بخش کومله و ۳۶ صندوق برای بخش اطاقور پیش‌بینی شده تا مردم در کمترین زمان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و رأی خودشان را به صندوق بیندازند.

 

جلالی با بیان اینکه ۳۲ صندوق سیار برای مکان‌های خاص و مناطق صعب العبور پیش بینی شده است، ادامه داد: ۳۰۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی و نظارتی و نیروهای امنیتی و انتظامی، برگزاری انتخابات در شهرستان لنگرود را بر عهده دارند.

 

جلالی با اشاره به ۱۰۹ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات گفت: از این تعداد، ۶۰۰ رأی اولی هستند لذا در برگزاری انتخابات ۴ شاخص مدنظر مقام معظم رهبری چون سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت مد نظر قرار گرفته شده است.

 

فرماندار لنگرود با اشاره به اهمیت ویژه انتخابات هشتم تیرماه چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اضافه کرد: امیدواریم با همراهی مسؤولان ستاد و عوامل اجرایی در حوزه انتخابیه لنگرود و مشارکت همیشگی مردم، شاهد یک حماسه باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار