کد خبر : 109584
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403- 52: 19

نماینده مردم تالش در مجلس:

مردم به کارنامه و برنامه رای دهند

مردم به کارنامه و برنامه رای دهند

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مردم به کارنامه و برنامه رای دهند.

به گزارش گیلانستان، یاسر اسلام دوست در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به قرارگیری در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم در هشتم تیر با انتخاب هوشمندانه و هدفمند روز حساس و سرنوشت سازی را پشت سر خواهند گذاشت.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات گذشته بیان کرد: مردم گیلان در انتخابات اسفند حماسه سازی کردند و در هشتم تیر هم دوباره با حضور حداکثری خویش در پای صندوق‌های رأی خالق حماسه می‌شود.

 

اسلام دوست با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات پیش رو اضافه کرد: در کنار مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب اصلح باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه مردم به کارنامه و برنامه رأی دهند، افزود: نگاه به سوابق، کارنامه اجرایی و برنامه‌ها نامزدهای ریاست جمهوری در انتخاب اصلح به مردم کمک می‌کند.

 

اسلام دوست با بیان اینکه دشمن دنبال تحریم انتخابات است، گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 

وی با اشاره به تنگ نظری‌های دشمنان علیه ایران اسلامی بیان کرد: تحریم و کمرنگ سازی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یکی از شگردهای ضد ایرانی دشمن است.

 

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی افزود: مردم فردی را انتخاب کنند که دنبال رونده مسیر جهادی و انقلابی شهید جمهور باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار