کد خبر : 109858
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403- 57: 22

نماینده سابق گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

مردم در انتخاب فرد اصلح به فرمایشات مقام معظم رهبری و دلسوزان کشور توجه کنند

مردم در انتخاب فرد اصلح به فرمایشات مقام معظم رهبری و دلسوزان کشور توجه کنند

.

به گزارش گیلانستان، آیت الله احمد پروائی نماینده مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم در آستانه دوره دوّم انتخابات ریاست جمهوری طی بیانیه‌ای نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم بصیر و زمان شناس استان گیلان؛ اینک که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی کشور عزیزمان به دور دوم کشیده شده است ، ضمن تقدیر وتشکر از همه افرادی که در مرحله نخست با حضوری آگاهانه به نامزد مورد نظر خود رأی دادند، توجه همه شما عزیزان را به بیان چند نکته جلب میکنم؛

 

۱_قطعا شرکت در انتخابات مهم وسرنوشت سازی مانند ریاست جمهوری یعنی دخالت در سرنوشت و آینده کشور خودمان و سپردن مهمترین نهاد کشور به فرد و یا افرادی که نقش مستقیم در خدمت رسانی و آبادانی کشور دارند

 

۲_بی شک حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات موجب تقویت نظام اسلامی و ولایی شده و موجب افزایش امنیت پایدار و قدرت چانه زنی آن را در پیشبرد اهداف راهبردی در عرصه های بین المللی بالا می‌برد. و توطئه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

 

۳_ در انتخابِ فرد أصلح میتوانید با تکیه بر فرمایشات مقام معظّم رهبری و دلسوزان کشور و مشورت کردن با افراد با تجربه و مورد اعتماد به یک انتخاب درست برسید.

 

۴_ در برخی از محافل خبرهایی به گوش رسیده که اینجانب به صورت رسمی از نامزد خاصی حمایت کرده ام، ضمن تکذیب این مطلب ، این طلبه ناچیز و خدمتگزار کوچک به رأي و انتخاب مردم با هر سلیقه ای که باشند احترام می‌گذارم ، و از فرد خاصّی حمایت نکرده و نمیکنم. ومیزان را رأی ملّت میدانم.

 

۵_ هر نامزد محترم و بزرگواری که روز شنبه نامش از صندوقهای رأي به عنوان رئیس جمهور منتخب بیرون آمد ، ضمن احترام به انتخاب اکثریت ، وظیفه آحاد ملت این است که از او حمایت کرده و با تمکین به قانون و نحوه عملکرد ناظران و مجریان انتخابات ، اختلافات سلیقه ای را کنار گذاشته و برای پیشرفت انقلاب اسلامی همه با هم همدل و متّحد باشیم.

 

با آرزوی صحت و سلامت برای مقام معظّم رهبری و سر بلندی ایران اسلامی ، همه با هم تردید ها را کنار گذاشته وبا رأی دادن به فرد أصلح ، بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس و نا اميد کرده و نقشه های شیطانی آنان را نقش بر آب کنیم. (انشاء الله)

 

احمد پروائی قم المقدسة

۱۴۰۳/۴/۱۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار