کد خبر : 109838
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 تیر 1403- 07: 19

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان:

مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است

مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است.

به گزارش گیلانستان، حامد دائمی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان ویژه شهرستان‌های شرق گیلان به میزبانی لاهیجان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو اظهار کرد: مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است.

 

دائمی با تقدیر از خلق حماسه سیاسی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: این انتخابات در راستای خدمت بی منت دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی بوده و باید تا استقرار دولت آینده با همان شدت و قوت ادامه یابد.

 

وی افزود: ۱۵ تیر ماه روز تجلی اقدام و عمل و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است تا همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان گفت: ملت فهیم ایران، روز جمعه گردهم می آیند تا ایرانی سربلند را رقم بزنند و انشا الله با انتخاب رئیس جمهور اصلح، بتوانیم بیش از پیش به آرمان‌های انقلاب بزرگ اسلامی دست یابیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ضمن دعوت از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، همچنین مردم بزرگوار استان گیلان در انتخابات گفت: «امنیت، عزت، اقتدار، آرامش، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گران بهای شهدای عالیقدر انقلاب و مردمان فداکار، غیور و پرتلاشی است که تحت لوای ولایت فقیه، مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه‌های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر، ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.

 

دائمی بیان کرد: به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی در روز ۱۵ تیرماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) شویم.

 

ادامه راه شهدای خدمت با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

 

«حجت الاسلام صفر قربانپور» مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان نیز در این مراسم ادامه داد: بیست و پنجم ذی الحجه مصادف است با روزی که سوره مبارکه هل اتی نازل شد و ماجرایی که برای خانواده امیر ولایت حضرت علی علیه السلام و صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها پیش آمد که در این سوره به آن اشاره شده است، به همین مناسبت این روز را روز خانواده نامگذاری کرده اند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور در روز ۱۵ تیر گفت: ملت غیور ایران، بار دیگر با حضور و مشارکت خود در انتخابات، حماسه‌ای بزرگ و بی نظیر و برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین قربان پور افزود: ادامه راه شهدای خدمت با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز رقم خواهد خورد و به تعبیر فرمایش مقام معظم رهبری هر کس که علاقمند به ایران قوی است باید در این انتخابات شرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار