کد خبر : 109623
تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403- 35: 19

استاندار گیلان:

مشارکت در گیلان در حال افزایش است

مشارکت در گیلان در حال افزایش است

استاندار گیلان با اشاره به تمدید مهلت اخذ رای گفت: مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری در گیلان در حال افزایش است.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی استاندار گیلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تمدید مهلت اخذ رای گفت: مشارکت در گیلان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه جوانان آینده‌سازان این مرز و بوم هستند، گفت: جوانان با انتخاب اصلح و درست به‌صورت مستقیم در سرنوشت خود سهیم هستند.

استاندار گیلان با اشاره به حضور کم‌نظیر رای اولی‌ها و دهه هشتادی‌ها در انتخابات افزود: امیدآفرینی، سهم‌خواهی در سرنوشت کشور و اثربخشی در آینده و آینده سازی پیام رای اولی‌ها در انتخابات است.

عباسی با بیان اینکه مشارکت رای اولی‌ها بازتاب‌های فراملی دارد، تصریح کرد: رویش جوانان در کشور حاوی پیام مهم و ارزشمند بوده که برگرفته از مبانی اعتقادی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه تاکنون تحرکات امنیتی در انتخابات گیلان گزارش نشده است، گفت: در خصوص تخلفات انتخاباتی گزارش شده و در دست بررسی است.

استاندار گیلان با اشاره به‌سلامت انتخابات در گیلان افزود: انتخابات در گیلان در صحت و سلامت و در امنیت کامل در حال برگزاری است.

عباسی با بیان اینکه میزان مشارکت در گیلان به‌گونه‌ای رقم خورده که به سمت تمدید زمان رای گیری حرکت کنیم، گفت: باتوجه‌به مشارکت و استقبال مردم در انتخابات زمان انتخابات ۲ ساعت از ۱۸ به ۲۰ شب تمدید شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار