کد خبر : 109661
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 تیر 1403- 38: 0

رئیس ستاد مرکزی قالیباف در گیلان خبر داد؛

همه ستادهای انتخاباتی قالیباف تصمیم گرفته‌اند با حمایت از جلیلی مانع بازگشت مسببان مشکلات اقتصادی شوند

همه ستادهای انتخاباتی قالیباف تصمیم گرفته‌اند با حمایت از جلیلی مانع بازگشت مسببان مشکلات اقتصادی شوند

.

به گزارش گیلانستان، کیهان هاشم‌نیا رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در گیلان در حمایت از سعید جلیلی بیانیه‌ای به شرح زیر نوشت:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که در معرض آزمون سرنوشت سازی در عرصه ی دومین دور از چهاردهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری ایران قرار گرفته ایم، تلاش برای تحقق شکل گیری دولتی انقلابی در راستای تداوم راه شهید رئیسی ادامه دارد.

 

استان گیلان مشحون و مملو از وجود غیور مردان و شیر زنانی است که ثابت کرده‌اند تاکنون در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند؛ همچنان برعهد خود با امامین انقلاب ، بدون هرگونه مصلحت‌اندیشی ایستاده‌اند تا جریان انقلاب با قدرت و استوار به راه مشعشع شهدا و امام شهیدان ادامه دهد و ظل توجهات رهبر معظم انقلاب زمینه ی تحقق تمدن نوین اسلامی را فراهم سازد.

 

اینک در چنین شرایطی حساس و سرنوشت ساز، همه ستادهای انتخاباتی دکتر قالیباف و عوامل اجرایی آنها تصمیم گرفته‌اند با تشدید فعالیتهای تبیینی و تبلیغی خود در حمایت از دکتر سعید جلیلی، مانع بازگشت مجدد کسانی به قوه مجریه شوند که مسبب بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی و سیاسی امروز کشور هستند.

 

باشد که این تلاش در بستر اخلاص و صداقت، زمینه ی دفاع از ارزشهای والای انقلاب و آرمانهای پاک شهدای این مرز و بوم را فراهم آورده و مرضی رضای حضرت حق قرار گیرد.

والسلام

کیهان هاشم نیا ، رییس ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار