کد خبر : 109277
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 خرداد 1403- 17: 13

حجت‌الاسلام میرحسینی اشکوری:

هیچ نقطه مبهم و حتی خاکستری در زندگی جلیلی وجود ندارد/ ایشان را اصلح می‌دانم

هیچ نقطه مبهم و حتی خاکستری در زندگی جلیلی وجود ندارد/ ایشان را اصلح می‌دانم

.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سید کاظم میرحسینی اشکوری از فعالان سیاسی استان و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جمع تعدادی از فعالان سیاسی با بیان اینکه باید به انتخابات ریاست جمهوری نگاه تمدنی داشته باشیم گفت: ما برای آینده کشور نیازمند مدیریتی هوشمند، برنامه محور و پرتلاش هستیم تا بتوانیم عقب ماندگی های دهه ۹۰ در کشور را با جهشی هدفمند جبران کنیم.

 

وی اظهار کرد: ضمن احترام به دیگر نامزدهای جریان انقلاب اما تصور میکنم دکتر جلیلی به دلیل منظومه فکری قوی و داشتن برنامه، می تواند کشور را در مسیر رشد و تعالی تمدن ایرانی- اسلامی جهش دهد.

 

مدیرکل اسبق اوقاف گیلان ضمن بیان اینکه هیچ نقطه مبهم و حتی خاکستری در زندگی شخصی دکتر جلیلی وجود ندارد افزود: دکتر جلیلی انسانی توانمند، صبور،ساده زیست، دلسوز و با اخلاص است.

 

نویسنده کتاب جریان شناسی فتنه در نهج البلاغه با ابراز امیدواری از اجماع جریان انقلاب بر یک گزینه گفت: به نظر می‌رسد دکتر جلیلی به واسطه‌ی حضورکارآمد چندین ساله در دبیرخانه‌ی شورای امنیت ملی، توانسته تسلط کافی برمسایل واقعی و با اولویت‌ کشور داشته باشد بر این اساس می تواند در صورت نشستن بر جایگاه ریاست جمهوری امکانات و توان‌مندی‌های رئیس‌جمهور را صرف اولویت‌های واقعی کشور نماید.

 

حجت الاسلام اشکوری در پایان با بیان اینکه جلیلی تمامی معیارهای انتخاب یک رئیس جمهور اصلح را دارد تاکید کرد: ضمن احترام به دیگر نامزدهای جریان انقلاب، جناب دکتر جلیلی را شایسته و اصلح میدانم و با کمال افتخار‌ به ایشان رای خواهم داد.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار