کد خبر : 109752
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403- 45: 18

استاندارگیلان:

ورزشکاران با مرام پهلوانی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

ورزشکاران با مرام پهلوانی مردم را به حضور در انتخابات دعوت کنند

استاندار گیلان از جامعه ورزشی استان خواست تا با مرام پهلوانی و قهرمانی خود مردم را برای حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تشویق و ترغیب نمایند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی روز دوشنبه در نشست با مدیران هیات‌ها، نخبگان و قهرمانان ورزشی استان افزود: امروز قدرت، قدرت مردم و پایگاه مردمی است؛ اگرچه می‌پذیریم که یک سری مشکلات اقتصادی بنا به شرایط موجود وجود دارد اما در دولت سیزدهم تمام تلاشمان را کردیم که مطالبات مردم را به نحو مطلوب تحقق بخشیم.

وی اظهار کرد: دولت را در وضعیت کرونا و با خزانه خالی، استقراض و بدهی، تعطیلی پروژه های مهم چون راه آهن و آزاد راه و سالن‌های ورزشی متروکه و اجاره‌ای تحویل گرفتیم اما پس از سفر رئیس جمهور شهید بازسازی آغاز شد؛ راه آهن رشت – کاسپین و آزاد راه منجیل – رودبار به انجام و بهره برداری رسید و ورزشگاه ها استاندارد سازی شد.

عباسی ادامه داد: امروز در دنیا در شرایطی قرار گرفتیم که حضور ما در انتخابات بسیار معنادار و تاثیرگذار است و مشارکت در انتخابات نشانی بر قدرت ماست لذا از ورزشکاران می‌خواهم بعنوان چهره‌های محبوب برای دعوت از مردم در انتخابات با هر سلیقه‌ای ورود کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: به هر حال در نظام اسلامی نفس می کشیم که هزاران هزار شهید از کشور دفاع کردند؛ داعش را از بین بردند وگرنه آنها به ناموس ما رحم نمی کردند؛ ناموس شیعه را در بازار حراج کرده بودند فراموش کردید که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رفت و همان جا آنها را در نطفه خفه کرد؟

عباسی افزود: حالا عده ای امروز با نشان دادن چند عکس طالبانی می‌خواهند فضا را به سمت دودستگی سوق دهند؛ آیا این حق شهدا و جانبازان ماست؟ آیت الله رئیسی را متهم به دیوار کشی بین زن و مرد کردند آیا چنین شد؟ آیا دیوار کشیدیم؟ من بعنوان یک گیلانی ورزش دوست انتظار دارم که شما به عنوان گروهی مرجع در جامعه مردم را به حضور پای صندوق‌های رای تشویق کنید.

وی ادامه داد: سالیان سال گیلان ما مسئولان استان بومی نبودند و کمتر به مسائل استان و مردم پرداختند. اینک نیز همه باید در دست به دست هم دهیم تا در سطح ملی و بین الملل عقب نمانیم.

استاندار گیلان ادامه داد: مطالبات ورزشکاران از دولت باید دوسویه باشد و عملکرد بسیارخوب هیات‌های ورزشی باید برجسته شود تا با هم بتوانیم ورزش استان را چه در بخش پهلوانی چه قهرمانی به سطح شایسته ارتقاءدهیم.

عباسی با تاکید بر اینکه نخبگان ورزشی موجب افتخارهستند گفت:برای مردمی کردن ورزش تلاش کنید؛ ما دخالت نمی کنیم وظیفه ما حمایت است و راههایی که وجود دارد تا مردم روحیه پیدا کنند باید حمایت شوند و از همه ظرفیت های ملی و کشوری برای این حمایت استفاده می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار