کد خبر : 109745
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 تیر 1403- 42: 18

فرمانده انتظامی رودبار خبر داد؛

پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف در رودبار

پلمب ۱۴۰ واحد صنفی متخلف در رودبار

فرمانده انتظامی رودبار به بازدید بیش از ۳ هزار واحد صنفی طی ۳ ماهه نخست سال اشاره کرد و گفت: ۱۴۰ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی در راستای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرایم و تخلفات است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در ۳ ماه اول سال جاری از ۳ هزار و ۲۵۱ واحد صنفی در سطح شهرستان رودبار بازدید کردند، افزود: در این راستا برای ۱۴۵ واحد اخطار پلمب صادر، از ۹۸۵ واحد تعهد اخذ، برای هزار و ۹۸۱ واحد تذکر ابلاغ و ۱۴۰ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از معرفی متصدیان متخلف این واحدهای صنفی به مرجع قضائی خبر داد و با اعلام اینکه هدف از اجرای این طرح‌ها نظارت بر اصناف در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه است، اذعان‌داشت: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان رودبار مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار