کد خبر : 109212
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403- 36: 19

در پی حادثه‌ آتش سوزی بیمارستان قائم رشت انجام شد؛

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به بازماندگان

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به بازماندگان

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترک، جان باختن تعدادی از هم استانی‌های بستری در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت را بر اثر حادثه آتش سوزی تسلیت گفتند.

به گزارش گیلانستان، نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور پیام مشترک، جان باختن تعدادی از هم استانی‌های بستری در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت را بر اثر حادثه آتش سوزی تسلیت گفتند.

 

متن پیام تسلیت به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

«انالله و انا الیه راجعون»

 

با کمال تأثر و تأسف، حادثه دلخراش آتش سوزی بامداد امروز در بیمارستان بین المللی قائم (عج) رشت که منجر به جان باختن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان شده است؛ را به مردم شریف استان گیلان و خانواده‌های محترم داغدیده تسلیت عرض می‌نمائیم.

 

همواره در این شرایط، تاکید و حمایت خود را برای رسیدگی به حادثه دیدگان و خانواده‌های داغدار اعلام می‌داریم و از هیچ تلاش و همتی تا روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه و علت وقوع حریق در بیمارستان قائم (عج) رشت و برخورد جدی با خاطی یا خاطیان حادثه، فروگذار نخواهیم کرد.

 

این‌جانبان، ضمن ابراز همدردی و اعلام پیگیری کامل این حادثه و رسیدگی به امور جان باختگان و آسیب دیدگان و مصدومان، بر خود وظیفه می‌دانیم این ضایعه اسفناک را به خانواده‌های داغدار این عزیزان و عموم مردم گیلان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان تسلّا و آرامش قلبی و برای درگذشتگان رحمت واسعه ی الهی مسئلت می‌نمائیم.

 

گفتنی است؛ تاکنون دستگاه‌های مربوطه از بدو وقوع حادثه با حضور در محل به دنبال بررسی علت و شناسایی قصور مسببان این حادثه تأسف برانگیز هستند و نتایج بررسی‌ها بزودی به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار