کد خبر : 109659
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1403- 40: 22

سید رضا موسوی روزان:

یکدیگر را سرزنش نکنید/ آرای جلیلی با برنامه‌ریزی درست و تبلیغات جهت‌دار اضافه خواهد شد

یکدیگر را سرزنش نکنید/ آرای جلیلی با برنامه‌ریزی درست و تبلیغات جهت‌دار اضافه خواهد شد

.

به گزارش گیلانستان، سید رضا موسوی روزان فعال سیاسی اجتماعی و عضو اسبق شورای شهر رشت در یادداشتی پیرامون دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نوشت:

 

«« بسم الله الرحمن الرحیم »»

جبهه انقلاب و مرحله دوم دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری

اولین درخواست برادرانه : جبهه انقلاب یکدیگر را مورد سرزنش قرار ندهند.

 

جبهه انقلاب: همه‌ی تلاشش را بکار گرفت؛ نه اینکه کم و کاستی نداشت؛ نه اینکه اشتباه نکرد؛ نه اینکه جنگ روانی در او هیچ تاثیری نداشت؛ اما عمدی نبود؛ شاید تا اینجا خیری هم بود.

 

جبهه انقلاب: راه پیش رو را می بیند ؛ انتخاباتی که باتمام نرسیده ؛ ادامه راهی که نفس گیر است و دوست و دشمن بدان چشم دوخته اند ؛ یک راه بیشتر نیست؛ اتحاد؛ انسجام ؛همدلی همبستگی؛ همراهی تا حصول نتیجه.

 

جبهه انقلاب : امید رهبر حکیم انقلاب اسلامی است ؛ نصایح رهبر و هدایتش؛ به لحظه در اختیار است ؛ پیروزی دور نیست ؛ فرصت های که نباید از دست رود و هدف هایی که دست یافتنی است .

 

جبهه انقلاب و نیروهای انقلابی در هر سنگری که بودند ؛ برای هر کاندیدایی که زحمت کشیدند ؛ سنگر انقلاب بود ؛سنگر نظام مقدس بود؛ سنگر دفاع از راهی که امام خمینی ره گشودند و خلف صالحش امام خامنه ای حفظ الله آن را حکیمانه ؛ مدبرانه ؛ آگاهانه و.. دنبال می کنند.

 

جبهه انقلاب: اهل بصیرت است؛ و زود فراموش می کند سستی و کاهلی را و محکم است در راهی که انتخاب کرده ؛ و دیر فراموش می کند کینه و عداوت دشمن را ؛ و زود پیدا می کند راهی که روشنی بخشش قرآن است و اهل آن

 

جبهه انقلاب: قالیباف و جلیلی نمی شناسد ؛ زاکانی و قاضی زاده هاشمی نمی شناسد؛ حق را می شناسد ؛ ماندگاری نظام و انقلاب را ؛ شهدا را ؛حاج قاسم سلیمانی را ؛جامعه تمدنی و آرمانی عدالت گستر مهدی موعود(عج ) را ؛توسعه و پیشرفت و مردم وفادار ایران عزیز را می شناسد.

 

جبهه انقلاب: از هم اکنون خود را برای مرحله دوم انتخابات پیش‌رو با قدرتی بیشتر و با روحیه ای بالاتر و هوشیاری و آگاهی هرچه تمام‌تر آماده می‌کند.

 

جبهه انقلاب برای رسیدن به نتیجه مطلوب؛ ستادهای انتخاباتی ( کل جبهه ) و همه‌ی کاندیداها را بصورت یکپارچه با شعاری واحد تقویت نمایند. (به تعبیر شهید بهشتی جاذبه درحد اعلی دافعه در حد ضرورت )

 

در ضمن جبهه انقلاب: توجه داشته باشند ؛مجموع آرا جناب مسعود پزشکیان ( متشکل از آرا اصلاح طلبان و آرا مردم «غیر اصلاح طلبان » که ناشی از شخصیت و شعارهای ایشان است که در سبد رأی ریخته شده است) بنابراین بخش بزرگی از آرا قابل جذب برای جناب سعید جلیلی است؛ نیازمند برنامه‌ریزی درست؛ تبلیغات جهت دار و هماهنگی و یکدستی کاندیداهای جبهه انقلاب و… است.

 

موفق و پیروز باشید؛ توکل علی الله

سید رضا موسوی روزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار