کد خبر : 109593
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403- 00: 20

یک لنگرودی طراح آزمون ائتلاف کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری! 

یک لنگرودی طراح آزمون ائتلاف کاندیداهای اصولگرای انتخابات ریاست جمهوری! 

آزمون بزرگ ریاست جمهوری را برای کاندیداهای انقلابی یک لنگرودی طراحی کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، هشتم تیر برگزار می‌شود و فضای مجازی آلوده به هزاران نظرسنجی دروغین با هدف عدم اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب است.

 

نه اینکه پزشکیان و پورمحمدی انقلابی نیستند! ولی نمره بالایی در انقلابی‌گری ندارند و خودشان هم مدعی اصلاحات و مستقلین هستند.

 

چهار کاندیدای جبهه انقلاب اما امروز در آزمون انقلابی‌گری هستند! آزمونی که آنرا سالها پیش سردار شهید املاکی طراحی و با نمره عالی در آن قبول شده و جایزه شهادت را از خداوند دریافت کرده است.

 

سردار شهید املاکی در ۲۷ سالگی کاری کرد کارستان و ماسکش را در حمله شیمیایی به بسیجی بغل دستش داد و جانش را فدای اسلام کرد، کاری که مقام معظم رهبری در باره آن می‌فرماید؛ شهیداملاکی شما؛ (جانشین لشکر قدس گیلان) ، که توی میدان جنگ شیمیایی زدند وخودش هم آنجا در معرض شیمیایی بود. بسیجی بغلدست اش ماسک نداشت ، شهیداملاکی ماسک خودش رابرداشت بست به صورت بسیجی همراهش، قهرمان یعنی این! ، البته هر دو شهید شدند. هم املاکی شهید شد و هم آن بسیجی شهید شد امااین قهرمانی مانند اینها که از بین نمی‌روند. زنده اند ، هم پیش خدا زنده اندهم دردل ما زنده اند و هم در فضای زندگی و ذهنیت ما زنده اند.

 

آقایان قالیباف، زاکانی، جلیلی و قاضی‌زاده شما در آزمون سردار شهید املاکی هستید، مردم نگاه می‌کنند و ناظر به اعمال شما هستند، ماسکتان (سبد آرایتان) را به بغل دستی‌اتان می‌دهید، البته فارغ از نتیجه! قطعا اینبار بغل دستی‌اتان با فداکاری شما، ناجی یک ملت از دست جبهه دروغگویان و نفاق میشود؟!

 

پیروزی شما در آزمون سردار شهید املاکی، سردار لنگرودی، مهمتر از پیروزی احتمالی شما در انتخابات است، انقلابی‌گری یعنی همین!

 

پایان این خبر را شما رقم بزنید، کارنامه‌اتان را با مهر شهدا معتبرتر کنید…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار